top of page
png 3.png

Flera vanliga frågor

  • Hur fungerar Catery?
    Steg 1: Tillsammans med vår chatbot identifierar vi exakt vad ni är ute efter. Steg 2: Efter att ha konverserat med chatboten är det viktigt att ni skickar iväg mejlet som chatboten har skrivit åt er. Steg 3: Vi kontaktar våra restauranger för att få offertförslag baserat på era specifika önskemål. Steg 4: Vi vidarebefordrar offerterna till er så snart de inkommer till oss. Steg 5: Ni jämför innehållet i offerterna, inklusive mat, kostnad och restaurang, för att avgöra vilken som passar er bäst. Steg 6: Svara på den offert ni föredrar så att vi kan påbörja logistiken med restaurangen och er leverans. Steg 7: Vi skickar ut en faktura på överenskommen summa. Steg 8: Njut av den skräddarsydda beställningen och vi hoppas att få möjlighet att samarbeta igen!
  • Var levererar ni?
    Just nu levererar vi endast inom Stockholm. Men håll utkik för snart expanderar vi till din stad! Tack för ert tålamod och vi ser fram emot att kunna betjäna er inom en snar framtid.
  • Vad är det lägsta antalet personer som man kan beställa för?
    För närvarande erbjuder vi endast leveranstjänster till grupper om nio personer eller fler. Om ni önskar att själva hämta er mat, gäller inga begränsningar avseende antalet personer. Lägg din beställning här.
  • Hur långt i förväg måste jag boka?
    Vi rekommenderar att du bokar catering så långt i förväg som möjligt för att säkerställa tillgänglighet och för att kunna planera din händelse eller tillställning på bästa sätt. Idealiskt sett bör du boka catering minst 1-2 veckor i förväg, men vi förstår att det ibland kan finnas behov av att boka snabbare. Kontakta oss för att diskutera möjligheterna om du behöver en snabbare bokningstid.
  • Kostnad för offerter?
    Nej, det kostar inget att få offerter från oss. Du betalar endast efter att du har accepterat och valt en offert som passar dina behov.
bottom of page